GetSlots Live Casino pārskats - Konts

Age Limit
GetSlots
GetSlots is not available in your country. Please try:
Iemaksas metodes
SkrillMasterCardVisaNetellerPaysafe Card
Trusted by
Kirasao

Konts

Lai spēlētu GetSlots Casino, spēlētājiem ir jāreģistrējas kontam. Tas ir vienkāršs process, un spēlētāji tiks paveikti ļoti ātri. Viņiem atliek tikai noklikšķināt uz pieteikšanās pogas un aizpildīt veidlapu ar visu nepieciešamo informāciju. Pirmajā darbībā spēlētājiem ir jāpievieno savs e-pasts, valsts un vēlamā valūta. Otrajā darbībā spēlētājiem ir jāpievieno savs vārds, dzimšanas datums un dzimums. Un trešajā un pēdējā darbībā viņiem ir jānorāda savs tālruņa numurs un adrese.

Reģistrējoties kontam, ir ļoti svarīgi ievadīt pareizu informāciju, jo vēlāk spēlētājiem būs jāiziet verifikācijas procedūra. Gadījumā, ja spēlētājs kļūdās, ievadot personas datus, viņam jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu. Spēlētājiem ir jāuztur savi konti un jāatjaunina viņu informācija.

Katram spēlētājam ir atļauts būt tikai vienam GetSlots kazino kontam katrā mājsaimniecībā, tālruņa numuram un maksājumu sistēmai.

Spēlētāji, kuri mēģina atvērt vairāk nekā vienu kontu, lai izmantotu bonusus un akcijas, riskē ar visu viņu kontu apturēšanu.

Spēlētājiem, kuri vēlas izveidot jaunu kontu, jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu, un vecais konts tiks slēgts, tiklīdz viņi atvērs jaunu.

Reģistrējoties kontam, spēlētājam ir jāizvēlas lietotājvārds un parole, ko viņš izmantos ikreiz, kad vēlēsies pieteikties. Spēlētājiem ir jāpatur sava pieteikšanās informācija pašiem, nevis jādalās ar to nevienam citam.

Konta verifikācija

ID pārbaude ir juridiska prasība jebkuram licencētam kazino. Spēlētājiem būs jānosūta juridisko dokumentu kopijas, lai pierādītu, ka viņi ir tie, ko viņi saka.

GetSlots Casino ir pilnībā reģistrēts kazino, un šī iemesla dēļ viņi veiks visas nepieciešamās pārbaudes, lai pārliecinātos, ka pazīst visus savus klientus.

Identifikācijas procedūra tiek veikta daudzu un dažādu iemeslu dēļ, un viens ļoti svarīgs ir nelegālu darbību, piemēram, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas, riska samazināšana.

Diemžēl kazino ir ideāls noziedznieku mērķis, un viņi to uzskata par lielisku veidu, kā atmazgāt savu naudu, iemaksājot un pēc tam izņemot to kā “tīru skaidru naudu”. Šī iemesla dēļ kazino ir jāpārbauda katra klienta identitāte. Turklāt, lai pasargātu sevi no šāda veida nelikumīgām darbībām, katrs depozīts ir jāapgroza vismaz vienu reizi, pirms klients var pieprasīt izņemšanu.

Vēl viena ļoti izplatīta krāpšana ir uzdošanās, kad spēlētāji var nelikumīgi iegūt kredītkartes informāciju, lai finansētu savus kontus. Tāpēc konta pārbaude ir ļoti svarīga sastāvdaļa gan kazino, gan spēlētāju aizsardzībai.

Katram kazino ir atšķirīgs laika posms, kad tiem ir nepieciešami verifikācijas dokumenti, daži tos pieprasīs reģistrācijas laikā, bet citi pirms izņemšanas.

Spēlētājiem ir jāiesniedz dokumenti, kas apliecina viņu vārdu, vecumu, adresi un īpašumtiesības uz viņu bankas metodi. Šie ir daži no dokumentiem, ko viņi var nosūtīt:

Lai pierādītu savu identitāti, spēlētāji var nosūtīt savas valsts ID kartes, autovadītāja apliecības vai pases kopiju. Spēlētājiem ir jāpārliecinās, ka skenētais dokuments ir redzams un spēlētāji nedrīkst manipulēt ar attēlu vai citiem datiem. Un dokumenta datumam vēl ir jābūt derīgam, jo dokuments, kuram beidzies derīguma termiņš, netiks pieņemts.

Lai pierādītu savu adresi, spēlētājiem ir jānosūta komunālo pakalpojumu rēķina, tālruņa rēķina, bankas izraksta, kredītkartes izraksta vai jebkura cita oficiāla valsts dokumenta kopija. Spēlētājiem ir jāpārliecinās, ka viņi nosūta visa dokumenta skenētu attēlu. Dokuments nedrīkst būt vecāks par 3 mēnešiem.

Lai pierādītu maksājuma veidu, spēlētājiem ir jānosūta dokuments, kas apliecina, ka viņi ir izmantotās bankas metodes īpašnieks. Spēlētājiem, kuri iemaksai izmanto kredītkartes vai debetkartes, ir jāuzrāda savas kartes pirmie 6 un pēdējie 4 cipari. Jābūt redzamam arī vārdam un derīguma termiņam, taču spēlētāji var paslēpt 3 ciparu CVC kodu, kad viņi skenē savas kartes aizmuguri. Karte jāparaksta un jābūt redzamiem visiem 4 stūriem. Spēlētājiem, kuri izmanto Neteller vai Skrill, ir jāuzņem sava konta ekrānuzņēmums, kurā skaidri redzams viņu vārds, e-pasts un konta numurs. Spēlētājiem, kuri izmanto bankas kontu, ir jāaugšupielādē savs izraksts vai jānosūta sava tiešsaistes bankas profila ekrānuzņēmums, kurā redzams viņu vārds un konta informācija.

Kad spēlētājs ir nosūtījis visus nepieciešamos dokumentus, viņam jāgaida apstiprinājuma e-pasts, kas parasti aizņem pāris dienas. Kazino ir vajadzīgs zināms laiks, lai apstrādātu visus dokumentus, taču labā ziņa ir tā, ka, tiklīdz konts ir verificēts, spēlētājam tas vairs nav jāverificē. Jebkurā gadījumā kazino patur tiesības jebkurā laikā pieprasīt papildu dokumentus, ja uzskata, ka tas ir nepieciešams.

Kamēr spēlētājs nosūta nepieciešamos dokumentus un pierāda, ka ir pilngadīgs, lai spēlētu azartspēles un ka viņš izmanto savus līdzekļus azartspēlēm, nav juridisku iemeslu, kāpēc viņa kazino pārbaudes dokumentus nevajadzētu pieņemt.

Jebkurā gadījumā katrs kazino ir privāts bizness, un, ja viņi nolemj, ka nevēlas pieņemt klientu, tad šādā situācijā cilvēks neko nevar darīt.

Kā pieteikties

Kad spēlētājs izveido kontu GetSlots Casino, viņam ir jāizveido unikāls lietotājvārds un parole. Viņiem šī informācija būs jāizmanto katru reizi, kad viņi vēlēsies pieteikties savā kontā. Mēs iesakām spēlētājiem vienmēr izrakstīties no sava konta, kad viņi ir pabeiguši spēli, it īpaši, ja viņi koplieto datoru ar kādu. Šis ir vēl viens aizsardzības līmenis, ko viņi pievieno savam kontam.

Kā atbloķēt kontu

Spēlētāji, kuri rīkojas neatbilstoši vai pārkāpj noteikumus, riskē ar savu kontu apturēšanu. Var būt vairāki iemesli, kāpēc kazino var bloķēt kontu, un šeit mēs apskatīsim visbiežāk sastopamos.

Pārāk daudz pieteikšanās mēģinājumu – Bieži gadās, ka spēlētāji aizmirst savu pieteikšanās informāciju un tāpēc cenšas to atcerēties, ievadot dažādas kombinācijas. GetSlots Casino veiks drošības pasākumus un bloķēs šādu kontu. Labā ziņa ir tā, ka šī problēma ir saistīta ar cilvēcisko faktoru, to var viegli atrisināt, sazinoties ar klientu atbalsta dienestu.

Verifikācijas process neizdevās — spēlētājiem, kuri neizturēs verifikācijas procesu, viņu konts var tikt bloķēts. Tas parasti notiek, kad spēlētājs pieprasa izņemšanu un, uzskatot to par noteikumu pārkāpumu, kazino bloķēs šādu kontu. Šādā gadījumā spēlētājam ir jāsazinās ar klientu atbalsta dienestu un jāmēģina atrisināt problēmu, nosūtot juridisko dokumentu kopijas un veicot pārbaudes procedūru. Tas krasi atliks viņu izņemšanu, tāpēc mēs iesakām spēlētājiem verificēt savu kontu brīdī, kad viņi to izveido.

Noteikumu un nosacījumu pārkāpšana – spēlētājiem ir pienākums iepazīties ar kazino noteikumiem un nosacījumiem, lai viņi izvairītos no to pārkāpšanas. Jebkurš spēlētājs, kurš pārkāpj kazino noteikumus un nosacījumus, riskē ar sava konta bloķēšanu un laimestu konfiskāciju.

Izstrādāta krāpšana — spēlētājiem ir jāsaprot, ka viņu konti tiek uzraudzīti, un, ja tiks konstatēts, ka viņi ir izdarījuši krāpšanu, viņu konts tiks bloķēts. Vairumā gadījumu spēlētāji cenšas ļaunprātīgi izmantot bonusus un akcijas un sniegt krāpniecisku informāciju.

Spēlētāji, kuriem ir vairāki konti – spēlētājiem drīkst būt tikai viens konts, un ikviens, kurš mēģina atvērt vairākus kontus, pārkāpj noteikumus.

Nepilngadīgas azartspēles – lai pievienotos kazino, spēlētājiem ir jābūt pilngadīgiem, lai spēlētu azartspēles. Šī iemesla dēļ kazino veic stingru pārbaudes procedūru, lai neļautu nepilngadīgajiem izveidot kontus.

Kā atbloķēt kazino kontu?

Spēlētāji, kuri saprot, ka viņu konts ir bloķēts, var sazināties ar klientu atbalsta dienestu, un viņi palīdzēs viņiem atgūt savu kontu. Vairumā gadījumu spēlētāji pat neapzinās pieļautajām kļūdām, un viņu konti tiks atjaunoti un darbosies ļoti drīz. Jebkurā gadījumā, ja spēlētājs pārkāpj kazino noteikumus un nosacījumus, viņš nevarēs atgūt savu kontu.

Vispirms vislabāk ir nekrist panikā un sazināties ar klientu atbalsta dienestu, un viņi veiks izpēti un noskaidros, kāpēc konts ir bloķēts un kas spēlētājam ir jādara, lai to atbloķētu.

Kā slēgt kontu

Tas ir pilnīgi normāli, ja spēlētājs pārtrauc savu kontu GetSlots Casino neatkarīgi no tā iemesla.

Lēmums par konta slēgšanu ir pilnībā atkarīgs no spēlētāja, taču mēs jebkurā gadījumā iesakām katram spēlētājam sazināties ar klientu atbalsta dienestu, lai viņi varētu pieņemt apzinātāku lēmumu. Proti, ja spēlētājs neatgriezeniski slēdz kontu, viņš to vairs nevarēs atvērt. Šī iemesla dēļ GetSlots Casino piedāvā dažādas iespējas spēlētājiem, no kuriem izvēlēties un atrast sev piemērotāko.

Var būt daudz iemeslu, kāpēc persona vēlas slēgt savu kontu, un mēs apskatīsim visbiežāk sastopamos:

Izmaiņas kazino noteikumos un nosacījumos – kad kazino maina noteikumus un nosacījumus, spēlētājiem tie nav jāpieņem. Tas notiek vairumā gadījumu, kad notiek izmaiņas bonusa nosacījumos. Jebkurā gadījumā, ja izmaiņas kaitē spēlētājam, viņš var apsvērt sava kazino konta slēgšanu. Kazino dažkārt var palielināt bonusa derību prasības un saīsināt bonusa darbības laiku. Turklāt viņi var izslēgt vairāk spēļu nekā parasti vai izslēgt bonusu depozīta metodes. Ja tas ir iemesls, spēlētājam ir visas tiesības slēgt savu kontu.

Klientu serviss nepalīdzēja – diemžēl klientu atbalsts dažos kazino galu galā var nebūt tik noderīgs, un spēlētājs zaudē interesi par zīmolu. Par laimi, katrs GetSlots Casino klientu aģents ir apmācīts profesionālis, un viņi centīsies palīdzēt katram klientam, kad tas ir nepieciešams.

Azartspēļu atkarība – dažiem spēlētājiem veidojas neveselīgs azartspēļu ieradums. Viņi uzskata, ka azartspēles var kļūt par ienākumu avotu tikai tāpēc, ka tās pāris reizes sita lielus panākumus. Viņi aizmirst, ka gan uzvaras, gan zaudējums ir tikai daļa no kazino pieredzes. Neviens nevar garantēt, ka katra likme kļūs par laimestu. Kad lietas iet uz leju, ir labi apsvērt iespēju slēgt kontu un pievērsties citām svarīgām lietām dzīvē.

Uz laiku apturēt kazino kontu

Spēlētāji, kuri vēlas atpūsties no azartspēlēm, var apsvērt iespēju slēgt savus kontus uz noteiktu laiku. Spēlētāji var sazināties ar klientu atbalsta dienestu un uzzināt, kādu atbildīgo azartspēļu programmatūru viņi piedāvā.

Spēlētāji var izvēlēties paši izslēgt no azartspēlēm uz laiku no 1 stundas līdz 1 gadam. Pirms konta slēgšanas ieteicams izņemt laimestus, ja tādi ir.

Total score8.4
Argumenti par
+ 6000+ spēles
+ VIP programmas
+ Kripto kazino
+ Augsta bonusa struktūra

Īsumā par kazino

Year foundedYear founded: 2020
Atbalsta veidiAtbalsta veidi (2)
Atbalsta dienesta e-pasts
Tiešsaistes tērzēšana
BonusiBonusi (1)
Augsto likmju bonuss
Iemaksas metodesIemaksas metodes (21)
Bitcoin
Bitcoin Cash
Credit Cards
Crypto
Debit CardDogecoinEcoPayz
Ethereum
Instabet
Litecoin
MaestroMasterCardNetellerPaysafe Card
Prepaid Cards
QIWI
Skrill
Venus Point
Visa
Yandex Money
iDebit
LicencesLicences (1)
ProgrammatūraProgrammatūra (35)
Amatic Industries
Authentic Gaming
Belatra
Betsoft
Booming Games
Casino Technology
EGT Interactive
Elk Studios
Endorphina
Evolution Gaming
Evoplay Entertainment
Ezugi
Felix Gaming
GameArt
Habanero
IGT (WagerWorks)
Igrosoft
LuckyStreakMicrogaming
Mr. Slotty
NetEnt
Nucleus Gaming
Platipus Gaming
Play'n GO
Playson
PlaytechPragmatic Play
Quickspin
Red Tiger Gaming
Relax Gaming
Spinomenal
Thunderkick
Wazdan
Yggdrasil Gaming
iSoftBet
SpēlesSpēles (15)
ValodasValodas (5)
angļu
norvēģu
poļu
vācu
čehu
ValstisValstis (11)
Albānija
Austrija
Austrālija
Jaunzēlande
Kanāda
Norvēģija
Polija
Somija
Ungārija
Vācija
Čehija
ValūtasValūtas (10)
ASV dolāru
Austrālijas dolāri
Eiro
Japānas jena
Jaunzēlandes dolāri
Kanādas dolāri
Kazahstānas tenges
Krievijas rubļi
Norvēģijas kronas
Polijas zloti