Pin-Up Casino tiešsaistes dīleru spēļu apskats - Affiliate Program

Pin-Up CasinoResponsible Gambling
CASINORANK
8.7/10
BonussBonuss $5300 + 250 bezmaksas griezieni
Izņemšana 24 stundu laikā
24/7 Live Chat
Mobilajam dizainam draudzīgs dizains
Plašs labāko spēļu pakalpojumu sniedzēju klāsts
Uzticams
Verificēts
Drošs
Izņemšana 24 stundu laikā
24/7 Live Chat
Mobilajam dizainam draudzīgs dizains
Plašs labāko spēļu pakalpojumu sniedzēju klāsts
Pin-Up Casino is not available in your country. Please try:
Affiliate Program

Affiliate Program

Pin-up ir kazino, kas reģistrēts Kiprā, un tam ir biroji Krievijā un Ukrainā. Uzņēmuma produkti tiek reklamēti, izmantojot Pin-up Partners, saistīto programmu un CPA tīklu, un pašlaik ir pieejami divi projekti, Pin-Up.casino un Pin-Up.bet.

Pin-up tika laists klajā 2016. gadā Krievijas tirgum, un vēlāk tas sāka paplašināties arī citos reģionos. Spēlētāji no visām valstīm var veikt iemaksas savā valūtā un baudīt plašu populārāko maksājumu iespēju klāstu.

Programma piedāvā dažādus maksājumu modeļus, lai partneri varētu izvēlēties sev tīkamāko. Šobrīd ir pieejami šādi modeļi: CPA, RevShare, RS+ un Hybrid.

RevShare modelis ir tas, ko partneri visvairāk izvēlas tā ērtības dēļ. Ir pieejami divi RevShare modeļi — RevShare un RS+. Partneri, kuri izvēlēsies RevShare modeli, saņems 40% no viņu ieteikto spēlētāju peļņas.

Programma izmanto statisku formulu savu partneru ienākumu aprēķināšanai, kas ietver:

  • 10% no ieturējumu procentuālās daļas maksājumu sistēmās.
  • 10% no ieturējumu procentuālās daļas spēļu nodrošinātājiem.

RS+ modelis attiecas gan uz kazino, gan sporta totalizatoriem, un tas nesīs partneriem no 30% līdz 50% no spēlētāja gūtās peļņas. Negatīvs atlikums netiek pārcelts uz nākamo mēnesi, un likmes, pamatojoties uz aktīvo spēlētāju skaitu, darbojas šādi.

  • Par mazāk nekā 500 aktīviem spēlētājiem mēnesī partneri nopelnīs 35%.
  • Partneri saņems 40% līdz 500 aktīvajiem spēlētājiem mēnesī
  • Partneri nopelnīs 45% līdz 750 aktīvajiem spēlētājiem mēnesī
  • Partneri nopelnīs 50% no 1000 aktīvajiem spēlētājiem mēnesī

Sākuma likme ir 45% pirmajā mēnesī.

Sporta totalizatoram ir dažādas likmes, un tās darbojas šādi:

  • Par mazāk nekā 200 aktīviem spēlētājiem partneri mēnesī nopelnīs 30%.
  • Par mazāk nekā 500 aktīviem spēlētājiem mēnesī partneri nopelnīs 35%.
  • Partneri saņems 40% līdz 500 aktīvajiem spēlētājiem mēnesī

Sākuma likme pirmajā mēnesī ir 40%, un par aktīviem spēlētājiem tiek uzskatīti visi spēlētāji, kuri mēneša laikā ir veikuši vismaz vienu likmi vai veikuši vismaz vienu griezienu.

Savukārt CPA modelis piedāvā izmaksas par spēlētāja pirmo iemaksu.

Pin-up Partners piedāvā arī hibrīda CPA un RevShare modeli.

Partneru statistika

Saistītās programmas Pin-up Partners sadaļa Statistika ļauj partneriem piekļūt dažādām datu daļām. Turklāt partneri var pieprasīt piekļuvi jebkurai citai informācijai, kas nav pretrunā ar likumu.

Partneru rīki

Pin-up Partners saviem partneriem piedāvā dažādus rīkus, lai vienkāršotu un racionalizētu darbu procesā.

Reklāmas kodu izsekošana — saistītie uzņēmumi var pievienot noteiktu reklāmas kodu spēlētājam, kuru viņi atsauc, lai izsekotu viņu mārketinga pasākumiem. Turklāt reklāmas kodi var palielināt saistīto mārketinga un galveno lapu reklāmguvumu līmeni. Tie arī ļauj saistītajiem uzņēmumiem izveidot reklāmas kampaņu, neizmantojot saites.

Individuāla akcija — partneri var veikt automatizētu pasūtījumu individuālai akcijai, izmantojot savus kontus.

Izmaksas

Partneri saņems izmaksas reizi mēnesī, izmantojot tālāk norādīto maksājumu metodes:

  • WMZ
  • Pārskaitījums
  • Naudas pārskaitījums uz Visa/MasterCard
  • QIWI
  • Yandex.Money
  • Skrill/Neteller

Reklāmas kodu izsekošana

Visas izmaksas tiek veiktas ASV dolāros, taču tās var konvertēt jebkurā citā valūtā. Spēlētāji, kuri strādā RevShare, var pasūtīt izmaksas katru dienu, savukārt RS+ izmaksas tiek apstrādātas katru mēnesi. Minimālā summa, ko partneri var izņemt, ir ierobežota līdz 15 USD.

Partneru atbalsts

Katram jaunajam partnerim, pirms tas tiek pieņemts, ir jāiziet īsa intervija. Tur viņiem ir jārunā par savu filiāļu pieredzi un trafika avotiem, ar kuriem viņi strādā, un tad vadītājs sniegs viņiem ieteikumu paketi.

Katrs saistītais uzņēmums saņems īpašu menedžeri, kurš vienmēr būs pieejams, un viņi varēs sazināties ar Skype, Viber, WhatsApp, e-pastu un mobilo tālruni.