Klienti ir Pin-up Casino prioritāte numur viens, un šī iemesla dēļ viņi vienmēr ir bijuši pieejami saviem spēlētājiem. Spēlētāji jebkurā laikā var sazināties ar klientu atbalsta dienestu, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un e-pastu.
Pin-up Casino oficiālajā tīmekļa vietnē klienti atradīs informāciju par to, kā sazināties ar kazino. Ērtākais veids, kā sazināties ar kazino pārstāvi, ir tiešraides tērzēšanas funkcija. Lai runātu ar aģentu, viņiem atliek tikai noklikšķināt uz ikonas uznirstošā ziņojuma veidā, ko var atrast portāla apakšā jebkurā lapā.
Spēlētāji var arī nosūtīt e-pasta pieprasījumu, kurā tiks iekļauts detalizēts problēmas apraksts. Sūtot e-pastu, ir svarīgi norādīt pārbaudītu e-pasta adresi vai lietotāja ID.
Šobrīd neviens tālruņa numurs netiek piedāvāts, taču esam pārliecināti, ka viņi to drīzumā pievienos.
Pin-up Casino ir arī lapas sociālajos tīklos Instagram un Facebook, kur spēlētāji var lasīt par akcijām un jaunāko informāciju. Uz jautājumiem sociālajos tīklos vadītāji gan neatbildēs.
Ar īru šarmu un kritiskas analīzes prasmi Fiona Galahera ir kļuvusi par LiveCasinoRank uzticamo balsi objektīvu atsauksmju sniegšanai. Pievelkot spēlētājus ar savām godīgajām atsauksmēm un burvīgo stāstu stāstu, Fiona ir bāka, kas vada spēlētājus plašajā dzīvā kazino izvēles jūrā.