Kā spēlēt Craps tiešraidē un uzvarēt

Metamo kauliņu spēle

2022-06-06

Eddy Cheung

Craps patiešām ir viena no aizraujošākajām un dinamiskākajām tiešsaistes kazino spēlēm, ko spēlēt labākajos tiešsaistes kazino. Papildus blekdžekam un, iespējams, pokeram, craps lepojas ar vienu no zemākajām mājas priekšrocībām. Turklāt to ir salīdzinoši viegli spēlēt, kas nozīmē, ka craps jūs apbalvos biežāk nekā lielākā daļa tiešraides spēļu.

Kā spēlēt Craps tiešraidē un uzvarēt

Taču, neskatoties uz visām garantijām, dažiem spēlētājiem craps spēli joprojām ir sāpīgi grūti apgūt un uzvarēt. Tātad, šī rokasgrāmata iesācējiem ir paredzēta, lai parādītu, kā viegli spēlēt un laimēt tiešsaistes spēlēs. 

Kā spēlēt craps tiešraidē

Pirms iedziļināties tiešsaistes dzīvās craps stratēģijas, ir ļoti svarīgi apgūt craps noteikumus un to, kā spēle atmaksājas. Pirmkārt, craps tiek spēlēts ar vairākiem spēlētājiem, vienam spēlētājam uzņemoties "šāvēja" lomu. Šī ir persona, kas met divus sešpusīgos kauliņus, un pirmais metiens tiek saukts par iznākušo metienu. Šāvējs var uzvarēt vai zaudēt, citiem spēlētājiem arī prognozējot iznākumu. 

Tiešsaistes kazino šāvējs parasti ir dīleris. Viņi met kauliņus un paziņo kopējo summu. Dažās spēlēs kopsumma tiek parādīta datora vai mobilā tālruņa ekrānā. Ja kopējais skaits ir 12, 3 vai 2, raunds beidzas un spēlētāji zaudē Pass Line likmes. No otras puses, Pass Line uzvar, ja iznākušais metiens ir 11 vai 7. Tādā gadījumā šāvējs turpina metienu, līdz parādās 10, 9, 8, 6, 5 vai 4. Šis skaitlis kļūst par punktu. 

Craps izredzes un likmes

Vai jūs zināt, kāpēc iesācējiem ir bail spēlēt craps? Pārliecinošs likmju skaits. Tomēr, kā jūs redzēsiet, šīs likmes ir salīdzinoši viegli uztveramas.

Pass line likme

Šī ir visdraudzīgākā craps likme, kas būtībā paredz, ka šāvējs uzvarēs savu punktu skaitu. Citiem vārdiem sakot, spēlētājs uzvar, ja iznākums ir 11 vai 7 (neitrāls), un zaudē, ja tas ir 12, 3 vai 2. Likmei ir izmaksa 1:1, kas nozīmē, ka jūs saņemat dolāru par katru dolāra likmi. .

Nepāriet līnijas likmi

Tas ir pretējs likmju pielaides līnijai. Jūs zaudējat, ja iznākums ir dabisks, un uzvar, ja tas ir 3 vai 2. Tomēr, ja tas ir 12, tas kļūst par grūdienu vai neizšķirtu ar kazino. Tāpat kā pielaides līnijas likmes likmei, šīs derības izmaksas attiecība ir 1:1, ja šāvējs met 3 vai 2. Tai ir līdzīga izmaksa, ja tiek noteikts "punkts". 

Nāc derēt

Šī likme darbojas tāpat kā pielaides līnijas likme, lai gan tā tiek veikta pēc punkta noteikšanas. Citiem vārdiem sakot, likmes tiek uzvarētas uz 7 un 11, bet tiek zaudētas uz 12, 3 un 2. Citas vērtības rada punktu ar jaunu metienu. 

Nenāc derēt

Šī ir atnākšanas likmes apgrieztā versija. Pēc punkta noteikšanas spēlētāji uzvar, ja tas ir 3 vai 2, un zaudē, ja tas ir 11 vai 7. 12 rezultāts ir neizšķirts, bet pārējie skaitļi iegūst uzvaru, ja punktu skaits ir 7. 

Kura craps stratēģija darbojas vislabāk?

Godīgi sakot, neviena craps stratēģija negarantē uzvaru pret māju. Tas tāpēc, ka dzīvo craps ir uz veiksmi balstīta spēle. Taču visas cerības nav zaudētas, jo ir daži uzvaras padomi, kurus varat izmantot.

Veiciet šīs līnijas likmes

Ja jūs joprojām esat jauns tiešsaistes dzīvās craps, glābiet sevi, koncentrējoties uz likmēm uz līniju. Piespēļu līnijā šī vienkāršā likme paredz, ka šāvējs uzvar savu atspēriena metienu, turpretī līnija, kurā netiek pieņemts, paredz, ka viņš izgāzīsies. Vienkārši sakot, izvairieties no šīm izdomātajām likmēm, līdz kļūstat par craps pro. Tomēr šo craps likmju izmaksu attiecība var būt zema salīdzinājumā ar citām.

Uzziniet mājas malas

Tāpat kā citi dzīvās spēles pie labākie tiešraides kazino, craps ir mājas mala, kaut arī zema. Un, kā jūs, iespējams, jau zināt, jo mazāka ir matemātiskā priekšrocība, jo lielākas ir jūsu izredzes vinnēt likmi. Likmēm nenāk un nepiekrīt ir zemākā mājas priekšrocība – 1,36%. Arī "pass and come" likmēm neklājas slikti – 1,41%. Tāpēc vienmēr izvēlieties šīs likmes, spēlējot tiešsaistes spēles.

Neizmantojiet derību sistēmu

Derību sistēmas, piemēram, Paroli un Martingale sistēmas, ir ļoti efektīvas uz vienādas naudas likmēm, piemēram, derībām, kas tiek veiktas. Bet reāli tie nemaina jūsu likteni. Piemēram, Martingeila sistēma iesaka spēlētājiem dubultot likmes pēc zaudējuma. Taču viņi spēlētājiem nestāsta, ka, lai gūtu panākumus, viņiem ir nepieciešams ievērojams bankrolls. Vēl ļaunāk, dzīvajam kazino jau ir matemātiskas priekšrocības, pat ja tās ir 0,5%.

Secinājums

Vai beidzot esat gatavs spēlēt biedējošo tiešsaistes craps spēli? Ceru! Šī galda spēle ir viena no vienkāršākajām spēlēm ar satriecoši zemu mājas pārsvaru. Taču vienmēr atcerieties, ka lielākā daļa derību sistēmu nedarbojas uz veiksmi balstītās spēlēs, piemēram, craps. Tomēr pieturieties pie likmēm ar zemām mājas priekšrocībām.

Jaunākās ziņas

10 populārākās azartspēļu grāmatas kazino spēlētājiem un sporta derību slēdzējiem
2022-12-05

10 populārākās azartspēļu grāmatas kazino spēlētājiem un sporta derību slēdzējiem

Ziņas