Craps ir viens neticami tiešraides spēle pieejams tiešsaistes spēlēs, kur ir iespējams redzēt tiešraides tirgotāju. Tas noteikti bija veiksmīgi pārvērst spiedienu un arī adrenalīnu attiecībā uz fiziskajiem kazino craps galdiem dzīvie kazino. Tas nozīmē, ka jums būs autentiska pieredze.
Mūsdienās līdz ar pandēmiju un daudz ko citu cilvēku skaits, kuri pievienojas tiešsaistes kazino, lai spēlētu craps. Tomēr ir jāiemācās spēlēt tiešsaistes krapus tiešsaistē un arī derību veidi.
Kaut kas atšķir šo spēli no citām galda spēlēm, ir fakts, ka faktiski jūs būsiet tas, kurš atklās kārtu, nevis faktiski dīleris. Kad jūs spēlējat tiešraides spēli, ir divi dīleri, viens, kurš pārvieto nūju, un otrs, kurš spēlētāja vārdā ripina kauliņus.
Kārta sāksies, kad visiem spēlētājiem būs iesniegtas likmes, un tam sekos 1. kārtas rullis ar nosaukumu Come-Out Roll. Kas attiecas uz tiešraides versiju, ikvienam ir pietiekami daudz laika, lai izdarītu savas likmes, noņemtu tās vai pat mainītu savu vērtību.
Ja rullis nonāk 12, 11, 7, 3 vai 2, tad kārta beigsies; tomēr, ja punkts faktiski tiek uzvilkts un kopējais skaitlis ir 9, 8, 6, 5 vai 4, tad kauliņš tiks kārtots vēlreiz, līdz atkal parādīsies 7 vai punktu skaits.
Šajā spēlē ir daudz likmju veidu, un jums tās jāzina, ja vēlaties zināt, kā spēlēt craps. Vispopulārākās ir nepieiet un neiziet, un atkarībā no kazino tās var būt obligātas. Viņiem iepriekš jāievieto sākotnējais kauliņu metiens, un tas, kurš derēs uz Pass Line, uzvarēs, ja viņu rezultāts būs septiņi, un zaudēs, ja nokļūs uz 12, 3 un 2. Jebkurš cits skaitlis noteiks punktu, kuru jaunais metiens ir gatavojas sekot.
Ja runa ir par nepārvarētu vienu, tad spēlētāji uzvarēs ar 3 un 2, bet zaudēs uz 11 un 7. Kopā 12 radīs grūdienu.
Likmes Nāc un Nāc nenāk ļoti līdzīgas iepriekšējām, tomēr tās tiek liktas tikai pēc tam, kad punkts ir izveidots. Ja jūs derat uz Come, likme tiek uzvarēta uz 11 un 7, bet tiek zaudēta uz 12, 3 un 2. Ar likmi Don't Come spēlētāji uzvarēs uz 2 un 3 un zaudēs 7 un 11.