Spēlētājiem ir jāatrod un jāreģistrējas tiešraides spēļu namā, kas piedāvā tiešraides 3 Patti. Šis nosaukums ir īpaši izplatīts Indijas spēļu namos un apkārtējos reģionos. Dažādām tiešsaistes spēļu mājām var būt atšķirīgi reģistrācijas procesi un prasības, kas jāizpilda spēlētājiem. Pēc tam viņi var iemaksāt līdzekļus izveidotajos tiešsaistes spēļu kazino kontos, lai sāktu tiešraidē spēlēt 3 Patti.
Spēles gaita
Teen Patti standarta versijas var spēlēt trīs līdz seši spēlētāji, izmantojot parasto 52 kāršu klāju. Pirms spēles sākuma visiem spēlētājiem ir jāveic likmes. Galdos parasti ir noteiktas fiksētas summas, uz kurām spēlētājiem ir jāveic likmes, pirms dzīvais dīleris sadala kārtis. Summa parasti tiek saukta par boot, kas tiek iekasēta no visiem spēlētājiem pie galda. Ideālā gadījumā tā ir minimālā likme, kas jāliek spēlētājiem, lai spēlētu spēli.
Pēc zābaku summas savākšanas krupjē katram spēlētājam izdala trīs kārtis ar visām kārtīm uz leju. Pēc tam darbība sākas ar to, ka katrs spēlētājs veic zvanu vai paaugstinājumu. Zvana veikšana nozīmē, ka spēlētājs vēlas turpināt, nepalielinot likmi. Paaugstinājuma veikšana nozīmē, ka spēlētāji pievienos bankai vairāk naudas, palielinot iespējamo laimesta summu.
Izmantotie termini
Zvani un paaugstinājumi tiek izmantoti līdzīgi kā tie tiek izmantoti, spēlējot pokeru. Galvenā atšķirība ir tā, ka visām Teen Patti likmēm ir jābūt vienādām summām. Piemēram, ja spēlētājs paaugstina savu likmi par $2 un nākamais spēlētājs par $4, iepriekšējam spēlētājam ir jāliek papildus $4, nevis jāpievieno tikai $2, kā tas būtu pokera gadījumā.
Turpinoties dzīvajai spēlei, bankas apjoms turpinās pieaugt, līdz neviens spēlētājs uz galda nevēlēsies paaugstināt. Tajā brīdī spēlētāji atklāj savas kārtis, un spēlētājs ar spēcīgāko kombināciju uzvar visu banku.
Noteikumi
Teen Patti spēļu noteikumi nosaka, ka Aces ir visaugstākā. Tas nozīmē, ka kombinācija ar trim dūžiem ir augstākā iespējamā kombinācija. Pārējie reitingi, no augstākā līdz zemākajam, ir Trail, Pure secība, secība, krāsa, pāris, augsta kārts un augsta kārts. Kāršu klasifikācijas loģika ir iemesls, kāpēc vēsturnieki saka, ka spēle daudz aizņem no pokera.