Likmes uzlikšana uz tiešsaistes ruletes galda ir vienkārša: vienkārši izvēlieties vēlamo likmes summu (ja vien tā ir lielāka par vestibila minimālo likmi), izvēlieties likmi, kuru vēlaties likt, un noklikšķiniet uz tās. Nākamais dzīvais dīleris apstiprinās jūsu derības un noliks faktiskos žetonus uz spēļu galda. Par laimi, spēlējot tiešsaistes ruleti, jūs varat izdarīt tik daudz likmju, cik vēlaties.
Kad visas likmes būs izdarītas, krupjē griezīs riteni un paziņos laimētāju. Ja jūsu likme izdosies, jums tiks izmaksāta atbilstoši likmes koeficientam; tomēr, ja jūs zaudējat, jūsu žetoni tiks noņemti, un jūsu bankroll tiks izsmelts.
Iekšējās likmes
Visizplatītākais likmju veids pieredzējušu ruletes spēlētāju vidū ir iekšējā likme. Iekšējās likmes ir tas, ko ruletes spēlētāji izmanto, lai gūtu lielus laimestus, pat ja ārējās likmes bieži vien ir viņu kopējā likmju plāna sastāvdaļa.
- Taisnā likme: Novietojiet savu žetonu(-s) tieši uz vienu skaitli, lai veiktu likmi.
- Dalītā likme: Novietojiet žetonu(-s) uz līnijas starp "2 cipariem", lai veiktu dalītu likmi.
- Ielas likme: Lai veiktu likmi "3 skaitļi", novietojiet vienu vai vairākus žetonus uz līnijas galda malā.
- Stūra likme: Iestatiet savu mikroshēmu(-es) uz "4 skaitļiem" + daļu.
- Augšējā līnija: Jūs varat likt likmes uz '0', '1, 2, 3', kas ir '4 cipari'
- Groza likme: Azartspēles var spēlēt ar '0', '00', '1, 2, 3' vai '5 cipariem'.
- Double Street: Lai liktu uz '6 skaitļiem', novietojiet savu žetonu(-s) uz līnijas pie likmju filca malas.
Ārējās likmes
Visas derību iespējas, kas atrodas ārpus ruletes galda, tiek sauktas par ārējām likmēm. Tie ietver 1:1 maksāšanas sarkanmelnās, nepāra un pāra likmes un augstas un zemas pāra likmes, kā arī 2:1 maksājumu kolonnu un duci likmju. Kopumā ir pieejamas 5 ārējās likmes. Plašais vairums ruletes sistēmu vai stratēģijas ir balstītas uz "vienādu koeficientu" izmantošanu ārpus likmēm, ieskaitot labi zināmās Martingeila metodes, kas ietver Reverse un Grand Martingale sistēmas, kā arī D'Alembert un Fibonacci.
- Sarkans/melns: Ar koeficientu 1:1 jūs veicat derības par to, vai bumbiņa nonāks uz sarkana vai melna skaitļa.
- Nepāra/pāra: Ar koeficientu 1:1 jūs veicat derības par to, vai bumba nonāks nepāra vai pāra kabatā.
- Augsts/zems: Pēdējās derības koeficients ir 1:1, un jūs veicat derības par to, vai bumbiņa nonāks uz skaitļa no 1 līdz 18 vai 19 un 36.
- Desmitiem: Iespējas ir 2:1, un jūs no tabulas izvēlaties 12 skaitļu kopu.
- Kolonna: Ar koeficientu 2:1 šī likme tiek likta uz vienu no iekšējās likmes kolonnām un ietver 12 skaitļus.
Īpašas likmes
Ja ruletes bumbiņa nokrīt uz "0" vai "00", dažiem ruletes galdiem ir īpaši ierobežojumi, kas var neļaut jums zaudēt "vienmērīgas naudas" likmes. Šīs vadlīnijas attiecas tikai uz likmēm nepāra, pāra, augstas un zemas likmes vai sarkanā aizmugure.
- La Partage: "La Partage" noteikums var būt efektīvs uz Eiropas/Francijas ruletes galdiem. Ja jūs veicat ārējo likmi uz "vienmērīgu naudu" un tiek parādīta nulle, jūs atgūstat pusi no savas likmes.
- Padoties: Frāze "padošanās" tiek lietota uz dažiem amerikāņu ruletes galdiem, lai apzīmētu to pašu noteikumu kā "La Partage"
- Cietums: Salīdzinot ar "La Partage", En Prison likme ir nedaudz intriģējošāka. Tabulas noteikumi iesaldē visas "pat naudas" likmes nākamajam apvērsumam, kad uznāk nulle, ļaujot jums vēl vienu iespēju uzvarēt.
Kaimiņu likmes
Atšķirībā no Eiropas ruletes galdiem, kur katrs blakus esošo skaitļu segments ietver tulkojumu angļu valodā, franču ruletes galdi bieži parāda šīs likmes, izmantojot oriģinālos franču nosaukumus. Visām kaimiņu likmēm ir 2,7% mājas priekšrocības, taču tām visām ir atšķirīgas laimesta likmes.
Tiers du Cylindre, trešā riteņa daļa
- Jūsu iespēja laimēt šo derību ir 45,9%.
- Ar vienu žetonu katrā ir jābūt sešām dalītām likmēm ar vienādu vērtību: 5/8, 10/11, 13/16, 23/24, 27/30 un 33/36.
- Visi šie skaitļi ir tuvi kaimiņi ruletes ratā.
- Ritenim kā sekcija ir šādi numuri: 27-13-36-11-30-8-23-10-5-24-16-33.
Orfelīni
- Jūsu iespēja laimēt šo derību ir 24,3%.
- Nepieciešama viena taisnā likme un piecas dalītās likmes, katra ar vienu vienādas vērtības žetonu.
- Uz numuru 1 tiek likta likme, kam seko dalītas likmes uz 6, 9, 14, 17, 20 un 34.
- Šī derība sastāv no divām dažādām blakus esošo skaitļu grupām divos atsevišķos riteņa segmentos.
- Šie skaitļi tiek saukti par Orphelins, jo tie nav iekļauti ne tajos, ne citās šeit uzskaitītajās sadaļu likmēs.
- Vienā daļā cipari ir 1-20-14-31-9, bet otrā daļā tie ir 17-34-6.
Voisins du Zero
- Izmantojot šo likmi, jūsu izredzes laimēt ir 32,4%.
- Nepieciešamas divas stūra likmes un piecas dalītas likmes.
- Jums būs nepieciešami divi žetoni uz 0, 2 un 3.
- Divas mikroshēmas 25. līdz 29. stūrī.
- Viens žetons šādām dalītajām likmēm ir 4/7, 12/15, 18/21, 19/22 un 32/35.
- Visām jūsu mikroshēmām ir jābūt identiskām vērtībām.
- Šajā ruletes rata apgabalā ir šādi cipari: 22-18-29-7-28-12-35-3-26-0-32-15-19-4-21-2-25.
Jeu Zéro
- Šī likme attiecas uz skaitļu diapazonu, kas ir tuvu 0.
- Jūs veiksit 1 žetonu, veicot 26 vienību, un 3 dalītas likmes — 0–3, 12–15 un 32–35.
- Lai šī likme būtu līdzsvarota, katrai žetonam ir jābūt vienādai vērtībai.
- Vācu ruletes variantos varat sastapties ar "zero spiel naca", kas prasa papildu žetonu, lai veiktu 19. kārtas likmi, padarot šo likmi par 5 žetoniem.