Playtech iegūst jaunu darījumu vai neveic zīmola Live kazino
Londonas spēļu piegādātājs Playtech uzsāka jaunu tiešraides kazino tirgotāju, pamatojoties uz Endemol populāro ikonu TV spēļu šovu Deal or No Deal. Šis tiešraides kazino tirgotājs, kas tiek piedāvāts kā ekskluzīvs vadošajam operatoram, atjauno visu ļoti veiksmīgā un plaši pazīstamā spēļu šova formāta satraukumu un paplašina Playtech partnerību ar Endemol, kurā jau ir iekļauta bingo istaba. Šis spēle ir ļoti līdzīgs TV šovam. Dīlera tiešraides versija ir balstīta uz aptuveni 16 numurētiem balvu čemodāniem, un spēlētāja biļetē ir 15 numuri. 16. čemodāns ir spēlētāja balva. Pēc tam tiek izlozētas visas bumbas, pēc tam skaitļi un balvas tiek noņemtas no jūsu biļetes, vienlaikus aizpildot arī baņķiera bāru. Kad jums ir septiņi numuri uz br, tad baņķieris jums sniegs savu pirmo piedāvājumu. Ja jūs pieņemat darījumu, spēle būs beigusies. Ir arī iespēja iegādāties vēl piecas bumbiņas, lai turpinātu meklēt labāku piedāvājumu. Ja jūs nepieņemat darījumu un jums nav vairāk pieejamu bumbu un jūs nevēlaties iegādāties vairāk, jūsu čemodāns tiks atvērts, lai atklātu jūsu balvu neatkarīgi no tā, kāda tā varētu būt. Spēlētājiem ir iespējams izvēlēties palielināt kādu no piecām balvām pirms spēles sākuma un pat piedalīties mini izlozes sānu spēlē ar balvām, pamatojoties uz pirmajām 20 izlozētajām bumbiņām.