Craps ir spēle, kurā dalībnieki uzspēlē par kauliņu pāra metiena rezultātiem. To spēlē uz speciāli uzbūvēta galda, kur tiek izmantoti divi kauliņi. Būdama tik populāra spēle, kauliņi tiek izgatavoti saskaņā ar stingriem standartiem un pēc astoņu stundu lietošanas tiek aizstāti. Tiešsaistes craps tiešsaistē izmanto mikroshēmas, lai veiktu derības uz craps galda. Turklāt likmes kazino atšķirsies dažādu izmaksu, atrašanās vietas un pieejamības dēļ. Tas tiek spēlēts kārtās ar likmēm uz tām. Craps spēlēšana ir ienesīga un patīkama, kad spēlētāji saprot noteikumus un ievieš pareizo stratēģiju.
Kauliņam vajadzētu iet gar līniju un sasniegt craps galda aizmugurējo sienu. Mērķis ir panākt, lai derīgās līnijas likme būtu "7" vai "11". Sākotnējais metiens ar 7 vai 11 uzvarām. No otras puses, pirmais metiens ar 2, 3 vai 12 zaudēs šo kārtu. Hitting skaitļi, kas notiek starp 4-6 vai 8-10 izveido "sākuma pozīciju". Piemēram, uz Pass Line likmi, kas tiek vārtīta ar 3-3, 4-2 vai 5-1, iznākums ir 6. Kad viņi spēlē [live craps online] (https://livecasinorank.com/games/craps/), spēlētāji spēlē, ievietojot savas mikroshēmas izkārtojumā un izvēloties labāko gājienu atbilstoši vadlīnijām.
Spēles sākumā spēlētājs izdara likmi, kas ir vismaz galda minimālā. Spēlējot craps, droša likme būtu izdarīt pareizu / nepareizu azartspēļu un Nāc / Nenāc likmes. Izmantojot šīs alternatīvas, kazino panākumu līmenis ir 1,40%. Turklāt, ja viņi liek vai izredzes, tas vēl vairāk samazina mājas priekšrocības. Izņemot Pass Line un Come likmes, koncentrējieties uz 6. vietu, 8. vietu un 2. vai 12. lauku. Tās ir labākās likmes, kad spēle progresē, lai iegūtu naudu. Pārējie likmes viņus nostāda neizdevīgā stāvoklī.
Uzvarēt šajā spēlē ir iespējams, ja spēlētāji izpilda pēdējiem sniegtos norādījumus. Šeit ir kopsavilkums par pamatiem: • Dalībnieki apgūst galda izkārtojumu un valodu. • Ievietojiet derību pirms iznākšanas ripas. • Izvēlieties vietu, kur likt žetonus uz galda. • Ritiet divus kauliņus. Spēlētājiem jākoncentrējas uz likmēm ar zemu robežu un izvairieties no vienas ripas likmēm. Tas sastāv no uzvaras stratēģijas, spēlējot tiešsaistes krāpšanos tiešsaistē. Arī konsekvence un prakse dod viņiem priekšrocības, jo viņi spēlē pret profesionāļiem. Zināšanas par Come Out un Point fāzēm, spēlējot tiešsaistes krapus, piedāvā spēlētājiem konkurētspēju.
Spēja spēlēt tiešsaistes krāpšanos tiešsaistē ir atkarīga no spēlētāja iniciatīvas, lai izprastu spēli. Viņi nevar nenovērtēt mākslas apgūšanas spēku.