Live Casino
livecasinorank.lv
  • Valūtas
  • Ziņas
  • Valstis
  • Bonusi
  • Spēles
  • Depozīta iemaksas metodes

Kāpēc azartspēļu maldi ir šāda problēma?

2020-11-07

Kāpēc azartspēļu maldi ir šāda problēma?

Mēs vienmēr varam pieļaut kļūdas, un nav svarīgi, cik daudz naudas mēs laimējam spēles laikā, cik žetonu esam ieguvuši vai cik labi domājam, ka esam. Viena no lielākajām kļūdām ir iesprūst tajā, ko sauc par azartspēļu maldiem, kas bieži vien ir tas, kas liek spēlētājiem aizliegt izmantot tiešsaistes kazino. Vispirms iepazīsimies, kas tas ir un kā apturēt kritienu par to.

Kāda ir spēlmaņa maldība?

Daudzi cilvēki, neatkarīgi no tā, vai viņi spēlē a dzīvo kazino vai pat ikdienas dzīvē, visticamāk, ir saskārušies ar azartspēļu maldiem. Šis jēdziens pamatā ir balstīts uz pārliecību, ka vienkāršs notikums pēc notikuma vai notikumu virknes ir mazāk vai ticamāks. Būtībā šī maldība pilnībā balstās uz pieņēmumu, ka kaut kas notiks, ja tas kādu laiku nav noticis.

Šī maldu izcelsme

Šī maldu izcelsme patiesībā nav zināma, taču to vispirms ierosināja Amoss Tverskis, kurš bija matemātiskais psihologs, kā arī Daniels Kahnemans, kurš bija psihologs. Analizējot kognitīvo izturēšanos, piemēram, spēlmaņa psiholoģiju, abi spēja attiecināt azartspēļu maldu uz nepareizo pārliecību, ka azartspēles ir kaut kas taisnīgs, kas zaudējumu vai uzvaru sērijas gadījumā kaut kā sevi labotu.

Šī maldības piemērs

Lielākais spēlmaņa maldības piemērs darbībā ir tā pārbaude saistībā ar monētu mētāšanu. Iespēja, ka monētas mētājas uz galvas vai astes, ir 1: 1. Tātad, 20 reizes pagriežot monētu un katru reizi, kad viņi nolaidās ar astēm uz augšu, saskaņā ar azartspēļu maldiem jūs varētu paredzēt, ka nākamais atlēciens, visticamāk, nonāks galvās.

Neatkarīgi no tā, cik reizes monēta ir pagriezusi astes, varbūtība, ka nākamā pagriezīs galvu vai astes, joprojām ir 50%. Iepriekšējām lozēm nav reālas nozīmes nākamajām.

Ja šis maldīgums tiek piemērots ruletei, jūs varēsiet redzēt, cik viegli ir to iesūkt. Jo šajā spēlē bumbas piezemēšanās iespēja uz sarkanās krāsas ir 50%. Tātad, ja bumba nonāca sarkanā krāsā pēc 10 secīgiem griezieniem, tad šajā kļūdā jūs domājat, ka nākamajā griezienā tā nokļūs melnā krāsā. Tomēr varbūtība abām krāsām joprojām ir 50J5tIVf8KnRtCj.

Montekarlo kazino incidents

Montekarlo kazino incidents ir viens no populārākajiem spēlmaņa maldu piemēriem. Ruletes spēles laikā 1913. gadā bumba 26 reizes pēc kārtas nonāca melnā krāsā. Tas noteikti bija kaut kas neticams, bet tas notika, un spēlētāji tajā laikā pieņēma azartspēļu kļūdu un derēja miljoniem pret melno, pamatojot, ka sērija būs beigusies un nākamo reizi uzvarēs sarkana. Bet tā nebija. Melnais atkal uzvarēja, un visi zaudēja savu naudu.

Spēlmaņu maldināšanas un derību stratēģijas

Neskatoties uz to, ka visi viņu ienīst, azartspēļu maldi tiek izmantoti dažās derību stratēģijās dažām spēlēm, galvenokārt negatīvām progresīvām sistēmām. Martingale sistēma ir vispopulārākā, kur zaudējot dubultosiet naudas likmi, lai faktiski varētu atgūt zaudēto. Šo stratēģiju galvenokārt izmanto ruletē.

Jaunākās ziņas

Evolution spēļu partneri sadarbojas ar QTech

Evolution spēļu partneri sadarbojas ar QTech

2021-01-25

Evolution Gaming noteikti ir pastiprinājuši savu spēli tagad, kad viņi ir sadarbojušies ar Qtech Games. Tas nozīmē, ka viņu pasaules mērogs ir pieaudzis, kas ir kaut kas ļoti labs šim zīmolam, un tas bija viens no viņu mērķiem 2021. gadam. Šis līgums ir viens no labākajiem, ko viņi būtu varējuši panākt, un tas noteikti viņiem sagādās daudz laimes. gadus, it īpaši, ja vēlaties sniegt Evolution un arī Qtech daudz klientu.

Tiešo kazino tehnoloģija

Tiešo kazino tehnoloģija

2021-01-23

Apgalvojums, ka pēdējās desmitgadēs tiešsaistes kazino ir bijis veiksmīgs, ir nepietiekams. Šī ir milzīga nozare, kuras gada ienākumi ir miljardu vērti. Tiešsaistes azartspēles pastāvīgi veicina to izaugsmi, jo tiek ieviestas jaunas tehnoloģijas. Piemēram, mobilo spēļu dēļ šīs nozares plānotie ieņēmumi līdz 2023. gadam ir 59 miljardi ASV dolāru, un tas, visticamāk, neapstāsies. Dzīvie kazino ir svarīgi arī tad, ja runa ir par šīs nozares panākumiem.

7 lietas, kas jāzina, pirms sākat spēlēt azartspēles tiešsaistē

7 lietas, kas jāzina, pirms sākat spēlēt azartspēles tiešsaistē

2021-01-21

Tieši tiešsaistes azartspēles sākās 1996. gadā. Tas, ka tika izgudrots pirmais tiešsaistes kazino, un tagad, pēc 25 gadiem, iGaming nozare 2024. gadā tiek vērtēta par vairāk nekā 94 miljardiem ASV dolāru. Tas, kas definētu tiešsaistes azartspēles, ir viegli: izklaides sektors, kas vienmēr tiek attīstīts kopā ar jaunajām tehnoloģijām un tas nepārtraukti pieaug. Turklāt ir daudz derību vietņu, no kurām jūs varat izvēlēties.

SaitesGambling addictionDisclaimerResponsible gamingPrivacy policyTerms & ConditionsSitemap
Live CasinoRank™ ir neatkarīgs tiešsaistes spēļu portāls, kas sniedz aktuālu un precīzu informāciju par mobilo kazino pasauli.
© livecasinorank.lv 2021