Ziņas

September 10, 2019

Kompānija iegādājas jaunu zīmolu labāk to live kazino produkti

Aija Zariņa
WriterAija ZariņaWriter
ResearcherRajesh NairResearcher

Vēl viens zīmols iegādājās vadošo kazino straumēšanas milzu centienos uzlabot savu dzīvu kazino produktu. Kazino milzu mērķis reinventing sevi piedāvāt vislabāko dzīvo kazino visā pasaulē. Mērķis ir iegūt 2-9% no tirgus līdz 2020. gadam.

Kompānija iegādājas jaunu zīmolu labāk to live kazino produkti

Iegūtais zīmols izmanto, lai piedāvātu vietni un mobilo Live dīleri spēļu. Live kazino kļūst arvien populārāka iedzīvotāju vidū šodien. Ir daudz progr un kanāli, kas paredzēti, lai nodrošinātu globālu straumēšanu ātrāk. Tas ir iemesls, kāpēc pašlaik lēsts pirkuma šo zīmolu robežās virs avansa $ 12 miljoni.

Iespējams, līgums var jaunināt uz $ 6 miljoni

Prognozētā spēļu tirgus līdz 2020. gadam nepārtraukti mainās. Ņemot zīmolu ar vairākiem atbilstošu infrastruktūru tiešraidi ir būtiska nākotnes peļņu. Vienošanās nosaka, ka iegūtās zīmols sniegs savas studijas, kas atrodas visā pasaulē, lai labāk straumēšanas saturu.

Milzu Uzņēmums turpinās nodrošināt mobilos un interneta tiešraidē kazino studijā vietās. Studijas atrodas Eiropā, Ziemeļamerikā, Latīņamerikā un Dienvidāfrikā. Live tirgotājs risinājumi tiks nodrošināta katrai tiešsaistes kanāliem. Iegūtās studijas ir arī ievērojamu spēļu tirgos.

Kazino Giant arī paplašināt sevi caur sabiedrības akcijām

Kazino gigants pieaug ātri. Viņu vēlmes ir paplašināt savu potenciālu tirgū un nostiprinās produktu attīstību, palielinot savas uzņēmuma akcijas visā. Viņi arī plāno uzlabot savu sniegumu citās valstīs, piemēram, Rumānijā un ASV.

Devītais studija tika uzsākts Atlanta, ASV. Ar iegādi jauno zīmolu, viņi iegūs daudz vairāk. Viņi vēlas, lai palielinātu skaitu savu apkopotāji dzīvu dīleru risinājumu. Līgums ir apstrādāts veiksmīgi, un plāni ir veikti, lai uzlabotu savu ģeogrāfisko klātbūtni pasaulē.

dibinātāji iegūto Brand bija apmierināti ar pirkumu.

Iegūtās zīmola dibinātāji bija apmierināti ar ierosināto vienošanos un pabeidza iegādi veiksmīgi. Tie ir bijuši uzņēmējdarbības 6 gadus, un tie ir pastāvīgi pieaudzis daudz. Viņu mērķis bija piedāvāt ātrāku straumēšanas ātrumu un augstāku video kvalitāti.

Kazino gigants plāno turpināt strādāt ar iepriekšējo zīmola mērķi. Viņi arī piedāvā nepārspētu satura kvalitāti, ņemot spēli uz nākamo līmeni. Tās ir noteiktas, lai izveidotu savu redzesloku aiz horizonta. Drīz vēl studija tiks uzsākta Beļģijā, kur tirgus ir arī uzplaukums.

citu zīmolu ieguvis ar Better Live Casino Produkti

Iegūtā zīmols bija daudz resursu piedāvāt. Ar jauno apraides studijas piecās top valstīs apsteidzot zīmols būs daudz baudīt.

About the author
Aija Zariņa
Aija Zariņa
About

Aija Zariņa, lepna latviete ar izpratni par tehnoloģijām un spēlēm, ir kļuvusi par neaizstājamu eksperti tiešsaistes kazino lokalizācijas jomā. Apvienojot mīlestību pret savu dzimteni ar dinamisko digitālo spēļu pasauli, viņa ir tilts starp tradicionālo Latviju un mūsdienīgu tiešsaistes kazino pasauli.

Background (in Latvian): Dzimusi gleznainajā Cēsu pilsētā, Aija izaugusi Latvijas bagātīgās vēsturē un tradīcijās. Viņas sajūsma par tehnoloģiju un kultūru krustpunktu noveda pie Digitālā medija studijām Rīgā. Iepazīstoties ar plašo tiešsaistes spēļu pasauli, viņa saskatīja nišu kaz

Send email
More posts by Aija Zariņa

Jaunākās ziņas

Trešās kārts mākslas apguve Baccarat: visaptverošs ceļvedis
2024-04-03

Trešās kārts mākslas apguve Baccarat: visaptverošs ceļvedis

Ziņas